پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاک شد

پاک شد

beyond the invisible


فراسوی نادیدنی ها



I look into the mirror, see mysel , I am over me . i need space for my desires , have to dive into my fantasies . I know as soon as I`ll arrive ,  everything is possible , cause no one has to hide . beyond the invisible . close your eyes , just feel and realize , it is real and not a dream , i am in you and you are in me . it is time to break the chains of life . if you follow you will see , what`s beyond reality



من به آینه نگاه می کنم و خودم را می بینم ٬ من دیگر در پوست خود نمی گنجم . من برای رسیدن به آرزوهایم احتیاج به فضا دارم و باید به رویاهایم شیرجه بروم . من می دانم که به محض رسیدن انجام هر کاری ممکن است زیرا هیچ کس نیست که در فراسوی نادیدنی ها خود را پنهان کند . چشمانت را ببند و فقط احساس کن و درک نما . این حقیقت است نه رویا . من در تو هستم و تو در من هستی . زمان آن رسیده که زنجیر های زندگی را پاره کنی و اگر ادامه دهی خواهی دید که در فراسوی حقیقت چه چیزی پنهان شده است .

مایکل کرتو ( enigma )






ماه(پ)

دیشب رفتم  پشت بوم تا ماه رو که کامل بود نگاه کنم . بعد دیدم خیلی قشنگه گفتم یه چند تا عکس ازش بگیرم . نظرتون درباره عکس ها چیه؟؟؟؟



                 





          





                           




پاک شد

پاک شد