پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

انحراف از اصل به فرع(پ)

تقلب مدرن به شکست انجامید :
امروز امتحان ادبیات پایان ترم داشتیم . خلاصه وسط های امتحان بود که صدای داد معاون از بلندگو بلند شد که هر کی موبایل همراش هست خودشو تسلیم کنه و بعد سر و کله کچل خودش با یه گونی موبایل پیدا شد و موبایل ها رو جمع کرد و گفت آخر جلسه بیاید بگیرید . بعد از امتحان هر چی منتظر احسان ( دوست صمیمیم ) شدم پیداش نشد که نشد . رفتم تو سالن دنبالش که دیدم مدیر به قول خودشون مرکز و به قول ما طویله داره می بردش دفتر خودش بعد وقتی به دنبال دلیل این واقعه گشتم ناگهان دریافتم :
این رفیق ما که بهش می گیم سوپر هیومن اسپید ( super human speed ) اون رگ سوپر منیش گل کرده . انگار یکی از دوستان که نامشان به خاطر مشکلات امنیت ملی هنوز فاش نشده وقتی سوپرمن قصه ما داشته از سر جلسه بیرون می اومده این بابا بهش گفته یه sms از نظر مالی نا قابل ولی از نظر عاطفی در خور توجه بهش بفرسته و یک بیت غزل حفظی با بارم ۱ نمره از استاد بی چون و چرای ادبیات خراسانی ٬ استاد مهرداد اوستا ٬ را در آن نهاده و به وسیله این پیک ۲۰۰۵ ٬ نسیم صبای «عصر معراج پولاد و اصطکاک فلزات» ٬ که از هر جانبی می وزد به دوست نامبرده تقدیم کند ولی در بین راه چشمان تیزبین و همیشه در خدمت بشریت یعنی خدمتکار ناپایه مرکز که مطمئنا به این تکنولوژی آگاهی کامل دارند ناظم کچل ما صدا زد  که آی بیا اوضاع قاراش میشه . خلاصه من که در مرکز امام خمینی شیراز خرم خیلی واسه مدیر ناظم می رفت به میانجی گری دو طرف اختشاش شتافتم و تخفیفی هر چند ناچیز از درگاه مدیرمون گرفتم که بابا سخت نگیرید . اول واسه این که بترسوننش گفتن ۲ دوره از امتحانات محروم می کنیم ( این یعنی امسال کنکور هوتوتو ) و بعد مجازات به صفر شدن درس شیرینه ادبیات نزول کرد( و این یعنی برو حال کن یه ۲۰ روز دیگه بیا دوباره امتحان ادبیات بده ) در این بین مادر بنده هم به ما پیوست و تصمیم گیری در این باره به ۲ روز بعد واگذار شد ( و این یعنی این که شتر دیدی ندیدی البته بدون در نظر گرفتن احتمال جو  گیر شدن مدیر )
 قابل به عرض است که بنده با استفاده از همان روش های سنتی قریب به ۵ نمره را به بقلی رسوندم .

نتیجه گیری :
۱. هرگز از گوشی حجیم نوکیا ۶۶ کتلت استفاده نکنید .
۲. هرگز اطلاعات افراد دیگر درباره تکنولوژی روز دنیا را دست کم نگیرید حتی خدمتکاران
۳. هیچ گاه تکنولوژی جای سنت های اصیل و ریشه دار را نمی گیرد 
۴. در هنگام فرستادن تقلب سه نکته اساسی را فراموش نکنید  ۱. تابلو نباشید ۲. زابلو نباشید ۳. خسته نباشید
۵. دارم به خودم تلقین می کنم خوشحالم
اعلام :
احسان : از اصحاب من ٬ملقب به سوپر هیومن اسپید ٬ اصغر ٬ اضغذ(معرب در معرب واژه اصغر) 
دوستان : ناشناس
مدیر : ملقب به یه دست صدا نداره(طفلکی یه دستش رو از دست داده ٬بابای سرطان بسوزه)
من : امیر
ناظم : ملقب به کچل (طفلکی یه دسته از مو هاش رو از دست داده ٬بابای ژن طاسی بسوزه)
ناظم رشته ریاضی مرکز پیش دانشگاهی امام خمینی : نامبرده اصلا در این ماجرا دخالتی نداشته و من همین طوری پای ایشون رو به وسط کشیدم و ایشان ملقب به آفتاب پرست هستند( دلیلشم نمی دونم )
امام خمینی : بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران
مرکز امام خمینی : نام پیش دانشگاهی ای در شیراز واقع در میدان معلم ٬ پشت کتابخانه دانش آموز که روزهای فرد دخترونه هست ( کتابخونه رو گفتما نه مرکز )

چرا دخترها بهتر امتحان می دن

پاک شد

پاک شد

پاک شد

پاک شد