پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

جریان به اصطلاح گروگان گیریه دانشکده پزشکی

امروز دانشگاه بودم . داشتم می رفتم دم در که برم خوابگاه که مامانم زنگ زد گفت سالمی و بعد گفت انگار دانشکده پزشکی گروگان گیری شده . همون لحظه رییس انجمن اسلامی دانشکدمون رو دیدم که تازه رسیده بود . پرسید جریان چیه منم گفتم سر کلاس بودم چیزی نشنیدم . چند تا از دوستام رو دیدم و جریان رو واسم تعریف کردن . انگار یه اخراجیه نیروی انتظامی با یه کلاشینکف می ره توی سالن ابن سینا که پشته دانشکده پزشکی که یه همایش توش داشت برگذار می شد . همون اول می گه هر کی مخواد بره می تونه بره انگار ۵۰ نفری سالن رو ترک می کنن ولی خیلی ها می مونن . توی سالن می خواسته یه سی دی نمایش بده که نمی دونم چرا نتونسته . محتویات سی دی هم شنیدم افشا کننده بوده . خلاصه گروگان گیر شروع می کنه از بد گفتن به نیروی انتظامی که نیروی کثیفیه . آخر سر هم خودش رو تسلیم می کنه

نکته ها :

۱. حضور سردار رادان که این جور که شنیدم بدون اینکه کاری بکنه جوری توی تجمع بیرون حرف زده که انگار اون رفته با گروگانگیر صحبت کرده

۲.گروگان گیر تیر هوایی شلیک کرده

۳. هیچ کس اونجا حرفی از اینکه گروگانگیر نامتعادل به نظر می رسه نگفت ولی توی اطلاعیه نیروی انتظامی گروگانگیر رو نامتعادل توصیف کردن

۴.یکی از غول های بی شاخ و دم نیروی انتظامی موبایل های کسایی که فیلم برداری می کردن می گرفت

۵.زنی می گفت گروگانگیر به من اجازه داد برم ولی یه نفر از نیروی انتظامی به زنه می گفت خانوم خودم دیدم شما خودتون فرار کردید

۶.این جور که از یکی از  نگهبان های دانشگاه به من می گفت گروگانگیر در آخر برای کم شدن جرمش ۳۰ تیر باقی ماندش رو بین گروگان ها پخش می کنه و گروگان ها!!! هم تیر ها رو می برن با خودشون

من یه شاهد عینی نبودم پس ممکنه هر کدوم از این شنیده ها فقط شایعه بوده باشه . اگه یه شاهد عینی مطمئن پیدا کردم خبر می دم 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://fassi88.persianblog.ir

به به چه عجب آپ کردی! اونم چه آپی!!!!
آدم بره دانشگاه اونم بعد از یه همچین فاجعه‌ای...
نتونستی بفهمی که انگیزش از این کار چی بوده؟؟؟ خبری گرفتی یه راپورتی هم اینور بده...
موفق باشی

نرگس چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

جدی؟؟؟ حتما خبر موثق بهم بده منتظرم...مواظب خودتم باش

نرگس جان اصلا دیگه خبری نشنیدم چه برسه به موثق بودنش . مرسی

فرزانه پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://fassi88.persianblog.ir

راستی من فرداش از رادیو بی‌بی‌سی شنیدم که اعلام کردن طرف واسه تامین هزینه‌های بیمارستانی که مادرش اون‌تو بستری بوده گروگانگیری کرده....
پسر خوب ! خبر رو که می ده Feed backش رو هم بده دیگه...

آره این رو خودم هم از بی بی سی فقط شنیدم . آخه کی واسه پول گرفتن گروگان گیری توی دانشگاه تهران رو انتخاب می کنه ؟ بعد می خواد سی دی پخش کنه . بعد هم سریع خودشو تسلیم کنه ؟
در ضمن وقتی داشتم سایت بی بی سی رو می خوندم به یه قسمتش که رسیدم دوستم بقلم زد زیره خنده گفت این قسمتش رو خودم اونجا شایعه کردم :دی

دلا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ http://dela12.blogfa.com

ما رو بی خبر نگذار.
این رادان هم یکی از اون ... های روزگاره!
حسابی هم مواظب خودت باش
همیشه هم همینجوری آپ کن

والا خودم هم بی خبر موندم . این روزا دانشگاه سوت وکور . تنها خبری که دارم همون همایشی که توش گروگان گیری شد اومد توی دانشکده داروسازی
رادان که ... بودن خودشو توی واسه جریان کوله پشتی ثابت کرد
مرسی دلا جان

فرزانه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://fassi88.persianblog.ir

۱- بابت لینک : کلی ممنون هستم و ... ندیده‌بودم واگرنه زودتر متشکر می‌شدم.
۲- چرا از صنفتون حمایت نمی‌کنی؟؟؟ امروز مثل اینکه روز داروسازی و اینا بوده! آدم باید هوای صنف خودشو داشته‌باشه پسر!

۱. نیاز به تشکر نیست . از هر وبلاگی خوشم بیاد لینکش رو می ذارم
۲. خوب وقتی کسی بهم تبریک نگفت گفتم خودم هم نگم سنگین ترم . در حق داروساز ها خیلی ظلم می شه یه مقایسه کوچیک با پزشک ها بکنید.

فرزانه یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://fassi88.persianblog.ir

از دست این پرژن بلاگ! چون امکان insert مستقیم عکس روش نیست... و مشکل اون دامین هم اینه که گاهی قاط میزنه!
لطفآ اگه دامین خوبی سراق داری بهم بگو! (من تو کامنتهای این پست رکورد زدم... این آخری رو پاک کن وقتی خوندی چون کاملآ بی‌ربطه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد