پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاک شد

پاک شد

دارم میرم مسافرت



 

Gravity of Love

Turn around and smell what you don't see
به اطرافت بچرخ و آنچه را که نمی توانی ببینی بو بکش
Close yours eyes... it is so clear
و چشمانت را ببند... اینکه خیلی واضح است
Here is the mirror , behind there is a screen
اینجا یک آینه و در پشت آن یک پرده است
on both ways you can get in
 تو از هر دو طرف می توانی وارد شوی

Don't think twice before you listen to heart
دوباره قبل از اینکه به نوای قلبت گوش کنی فکر نکن
Follow the trace for a new start
این رد پا را برای یافتن شروعی دوباره تعقیب کن

what you need and everything you'll feel
هر آنچه احتیاج داری و هر چه احساس می کنی
 
Is just a question of the deal
تنها موضوع یک معادله است
In the eye of storm you'll see a only dove
در چشم طوفان تو کبوتر تنهایی خواهی دید
The experience of survival is the key
تجربه ادامه حیات دادن کلیدی به
To the gravity of love
جاذبه عشق است

Enigam

پاک شد

پاک شد

پاک شد

صدا کن مرا .
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است ٬
که در انتهای صمیمیت حزن می روید .


بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد
و خاصیت عشق این است


مرا گرم کن


حکایت کن از گونه هایی که من خواب بودم و تر شد
بگو چند مرغابی از روی دریا پریدند.


و آن وقت من مثل ایمانی از تابش استوا ٬ گرم 
ترا در سرآغاز یک باغ خواهم نشانید

سهراب سپهری - خلاصه شده



عاشــقـی پـیداسـت از زاری دل                 نـیست بـیماری چو بـیماری دل
علت عاشق ز علت ها جداست                عشق اصطرلاب اسرار خداست
مولانا


ابراز شادمانی را یاد بگیر ٬ حتی اگر قلبا شاد نباشی
و ابراز اشتیاق را یاد بگیر ٬ هر چند اگر قلبا مشتاق نباشی

اچ جکسون براون



روز پدر و میلاد امام علی رو به همه تبریک میگم .