پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

فهرست دوست داشتنی اعصاب خورد کن من

سلام ...

ببخشید یه کم دیر از تیمارستان مرخص شدم !!!

 

 

تا حالا بهش فکر کردی که بحث سر اینکه مرد بهتره یا زن چقدر مسخره هست . مثل اینه که سر این بحث کنیم که انسان بهتره یا انسان .

 

چرا صدا و سیما فکر می کنه با یه مشت ابله طرفه ؟

توی یه فیلم زیرنویس انگلیسی نوشت f--k ترجمه کردن بز . من مشکلی با درست ترجمه نکردنش ندارم من با این مشکل دارم که چرا فکر می کنن ما نفهمیم خوب لا اقل زیر نویسه هم پاکش می کردن .

فیلم 2 ساعتی رو توی 45 دقیقه نشون می دن .

من موندم مگه مجبورن فیلمی که نمی شه پخش کرد رو پخش کنن .

چرا پدر فیلمنامه رو در می آرن . دو تا نمونه بگم . تروی و دختری با گوشواره مروارید و شنیدم شبکه تهران زیر آب فیلمنامه آقا و خانم اسمیت رو هم زده .

حتی خودشون هم نمی دونن دارن چی کار می کنن . توی ماتریکس 1 وقتی نیو انگشت سوم از هر طرف که بشماری رو نشون می داد سانسور نشد ولی توی کنستانتین سانسور شد .

روز تولد حضرت محمد کیلیپی پخش شد که هر وقت توی ترانه اش حرفی از ظلم می اومد خرابه های تخت جمشید رو نشون می داد . از این حرصم می گیره که وقتی با عدالت هرچه تمام تر این بنا ساخته می شد عرب ها داشتن همدیگه رو می خوردن .

 

دقت کردی که وقتی آمریکا به ایران می گه توی کشور شما حقوق بشر رعایت نمی شه دلیل ایرانی ها اینه که توی آمریکا حقوق بشر رعایت نمی شه . توی روز روشن دارن صورت مسئله رو پاک می کنن .

 

 

چرا اسم شاه شد رهبر ؟

 

سیاست کثیفه . اگه دین رو با سیاست قاطی کنیم سیاست تمیز نمی شه بلکه دین کثیف می شه .

 

توی حدیث هست که وقتی امام مهدی ظهور می کنه و اسلام رو نشون می ده انگار دین جدیدی آورده و یه حدیث هم از حضرت محمد هست که می گه زمانی می رسه که از اسلام جز اسم و از قران جز خط باقی نمی مونه . آیا الان مسلمون ها مسلمونن ؟

 

احمدی نژاد گفت که زن ها می تونن برن استادیوم فوتبال ولی مراجع گفتن عمرا اگه بذاریم بعضی گفتن چون نگاه زن به ساق پای مرد حرام است و بعضی منطقی تر حرف زدن ( صرفا نسبت به دسته اول )

 

چرا مرد ها می تونن از زن ها طلاق بگیرن ولی برعکسش همچین نمی شه . البته من کلی حال می کنم با این قضیه ولی عذاب وجدانم می گه این سوال رو بپرس

 

 

جک : یه بار یه ایرانیه به یه آمریکاییه می گه توی کشور شما آزادی بیان نیست .

 

چرا من باید حسرت نمایشگاه کتاب رو بخرم ؟ آخرین باری که شیراز نمایشگاه کتاب مشاهده شد 5 سال پیش بود . فکر کنم این جا نسلش منقرض شده چون همون 5 سال پیش سیل اومد همه کتاب ها رو برد .

 

کاش که یه چیزی توی مجلات و روزنامه ها و تلوزیون بود مثل ضدفیلتر توی اینترنت عمل می کرد .