پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

یک روز خوش برای موز ماهی ها

یکشنبه نوبت ثبت نامم بود . نزدیک ۱۵ تا فرم بهمون دادن که پر کنیم و همشون هم اطلاعات تکراری می خواستن . خلاصه انقدر از این میز به اون میزمون کردن که نگو و نپرس .

سال بالایی ها مهربون بودن و تور لیدر نشون دادن دانشکده شده بودن و حسابی ما رو گردوندند . من هم از همون اول بسیج دانشگاه رو تحریم کردم و اون قسمت از تور رو پیچوندم و با رییس انجمن اسلامی طرح دوستی ریختم .

دانشکده هم که حسابی جدی گرفته بود ها . روز اول و دوم ثبت نام ازمون امتحان زبان گرفتن و خودشون واسه ترم اول ۲۰ واحد انتخاب کردن و دادن به خوردمون و از اونجایی که من عمرا نمی تونم از دست ریاضیات خلاص بشم یه ریاضیات هم توش چپوندن ( برای اثبات قانون مورفی )

خوابگاه هم که گذاشتنون کوی دانشگاه تا یک کم باتوم بخوریم . ۱ اتاق فنقلی با ۴ تخت که هنوز هم اتاقی ام رو ندیدم در یکی از بدترین ساختمان های خوابگاه علوم پزشکی برای سال اولی ها تا حسابی حال کنن . البته خدا رو شکر از تعریف هایی که در باره خوابگاه های دیگه شنیدم خیلی بهتر بود و در عین شگفتی یخچال نو داشت ( البته به همت بابا که این یخچال رو تور کرد )

کامپیوتر جونم هم گذاشتم خونه خواهرم اینا که گاه گاهی ببینمش

اصلا باورم نمی شه

اصلا فکرش رو هم نمی کردم ...

کاملا غافلگیر شدم ...

 

 

داروسازی تهران قبول شدم