پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

اصلا باورم نمی شه

اصلا فکرش رو هم نمی کردم ...

کاملا غافلگیر شدم ...

 

 

داروسازی تهران قبول شدم

نظرات 11 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ

امیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر. من دیگه الان دارم از خوشحالی سکته میکنم............. واااااااااااای. باورت نمیشه من همین هفته پیش پیش مدیر گروه داروسازی دانشگاه تهران بودم واسه پرس و جو....وای امیر اگه خودم هم قبول میشدم اینقدر ذوق نمیکردم... میدونی امسال من سه تا دوست اونجا قبولی دادم .... دو تا فوق لیسانس شیمی یه دونه هم تو ...تبریییییییییییییییییییییییک. کی میای تهران بیام ازت شیرینی بگیرم... هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی نرگس جون ... خوب پرس و جو به چه نتیجه ای رسید؟ ... کی می آی هم دانشگاهی بشیم ؟؟؟ من دیگه ۴ یا ۵ روز دیگه می آم تهران شیرینی در خدمتم ... تو هم سریع فوق رو بگیر بیا دارو دیگه که دیگه داروسازی تهران رو تسخیر کنیم ... من هم دارم از خوشحالی می ترکم ... خدا کنه که تو هم سریع تر بیای که دیگه خوشحالیمون بیشتر بشه ... منتظر خبر خوش هستم ها

[ بدون نام ] یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ

احمد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

احمد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

عرض تبریک اقای دکتر!
به ما که شیرینی نمیرسه...ولی مبارک باشه
موفق باشی

نرگس دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

اوههه...من که فعلا تا سال دیگه درگیر فوق ام...بعدش باید ببینم اصلا میتونم داروسازی سراسری شرکت کنم یا نه... خبرایی میاد که نمیشه اگه میخوام باید برم ازاد...بهرحال اومدی تهران خبرشو بده بیام ازت شیرینی بگیرم دی:)

نظر سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ

با سلام و تبریک قبولی دانشگاه
دوست عزیز حالا که پا در کفش ما کردی و مطلبی در خصوص دروازه کاسپین نوشتی بد نیست بدانی دروزاه کاسپین در قسمت شمالی گرمسار فعلی و در محلی بنام سردره واقع می باشد که اگر دوستداشتی به وب لاگ caspian2.persainblog.com یک سری بزن. ارداتمند

کار بد سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ

اومدم تبریک بگم .. اونطوری که نرگس تبریک گفته بود دیگه آدم نمی تونه حرفی بزنه :دی .... !!!!

مبارک آقای دکتر .... :)

بابک چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com/

درود...
ولی من فکرشو می کردم غافل گیرم نشدم...
دیگه ملت تحویل نمی گیرن.به ۱ سری افراد خاصم شام میدن.
باشه!من که بخیل نیستم.
می بینمت.
شاد و پیروز باشی

خاطره شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

مبارکه
این که خیلی خوبه
همیشه خوش خبر

گلبانو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

واااااااااااااااااااااای تبریییییییک منم باورم نمی شه...کلی حالشو ببر که حقت بوده

بهمن یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://bahman.wordpress.com/

سلام امیر خان
مبارک باشه ;)
شما در ابتدی راه و ما در انتها! حسابی از وقت‌ها استفاده کن هم درس بخون هم کیف دانشگاه و هم‌کلاسی‌ها و... رو ببر.

واقعا تبریک می‌گم.
شاد و رها باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد