پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

فهرست زاقارت های دوست داشتنی من دات کام !!!

۱. برق ٬ هسته ٬ استکبار

 یه ۱ ماهی می شه  که به طور متوسط ۳ بار در روز برقمون می ره . شاید وزیر نیرو یک کم زاقارت شده اما نه ٬ من به نیمه پر لیوان نگاه می کنم ( که البته دریغ از ۱ قطره آب ) به احتمال زیاد وزیر نیرو دستور این کار رو داده تا به صورت ضمنی به ملت فهیم ایران بفهمونه که انرژی هسته ای حق مسلم ماست و اگه ما این انرژی رو نداشته باشیم وضع همین طوره که می بینید . من هم این شعار رو کاملا تاکید می کنم و مشت محکم و از اینها نثار استکبار جهانی می کنم و آپارتاید هسته ای رو محکوم می کنم و ابراز انزجار خودمو از صهیونیسم اعلام می دارم .

۲. تلفن ٬ اینترنت ٬ استکبار

 تلفن هم به زاقارت رفته . اینترنت برو نیست که نیست . وقتی هم میره سرعت نگو ٬ سرعت نور ( ۳ با ۸ تا صفر جلوش ) . و اما این هم جنبه خوب داره . احتمالا وزیر مخابرت دستور این کار رو داده که یک وقت خدایی نکرده جوانان مملکت در دام سایت های آنچنانی استکبار نیفتیند . چون تمام دنیا زندگی خودشون رو رها کردن بیان ما رو منحرف کنن .

۳. در راستای دولتی بزرگتر از ملت

از اول هم می دونستم این خصوصی سازی هم چیز زاقارتیه و همه اش زیر سر استکباره . از اون جایی که همیشه در همه جا رکورد داریم باید بکوشیم تا رکود بزرگترین دولت رو بشکونیم . ما می تونیم . ما پتانسیلش رو داریم . ما می تونیم حتی دولتمون رو ۱۰۰ برابر ملتمون کنیم . خیلی بزرگ می شه . خوشحالم !!! که احمدی نژاد داره دولت رو بزرگ می کنه . فقط یه بدی داره اونم اینه که خیلی شبیه کمونیست ها می شه .

۴. لطفا به من توهین کن

دامنه توهین به مقدسات به مسیح هم رسید . اخبار این رو به بهانه اکران فیلم راز داوینچی گفت . کاش که همه توهین ها این طوری بود . کتاب راز داوینچی رو بخونید تا ببینید منظور صدا و سیما توهین یعنی چی . چون توی این کتاب گفته ( با سند ) حضرت مسیح زن داشته ( اون هم فقط یه زن ) به ایشون توهین شده . پس باید بگم به حضرت محمد بیش از این ها توهین شده . لطفا یکی به من توهین صدا و سیمایی بکنه .

۵. حقوق بشر ٬ سریال ٬ استکبار

این سریاله هستا که دختره از آمریکا اومده ایران روزنامه زده رو دیدید . خیلی پند دهنده هست !!!. این نشون می ده که هر کی توی ایران از حقوق بشر حرف بزنه مزدور آمریکاست . پس حواستون باشه از کلمه رکیک حقوق بشر استفاده نکنید چون من فکر می کنم دستتون با استکبار اینا توی یه کاسه هست ها

۶. اطلاعات خصوصی ام برای تو

توی امتحان تافل از شرکت کننده می پرسن به ما اجازه می دید نمره شما رو آنالیز کنیم و جزو جامعه آماری تحقیقات ما باشید . اما توی کنکور سراسری اطلاعات شرکت کننده فرم بدون اجازه به فروش می ره . این طوری می شه که سیل تبلیغات به در خونه کنکور دهنده سرازیر می شه . البته این نشون دهنده اینه که بابا سازمان سنجش که از خودمونه ما که با سازمان سنجش این حرفا رو نداریم حرف خصوصی و اطلاعات خصوصی معنی نمی ده بین دو تا دوست صمیمی .

۷. بیا توو ٬ خودت بیا توو

دولت جدید لایحه حریم خصوصی دولت قبلی رو از مجلس پس گرفت . این هم نشون می ده که بابا ما با احمدی نژاد صمیمی تر از این حرفا هستیم . اصلا بروبچز اطلاعات حکم می خوان چی کار بیان ما خودمون راشون می دیم

۸.اونی که من می خوام ببین

تا حالا تظاهرات بر ضد دولتمردان ایران رو تو تلوزیون دیدید ؟ من عکس های زیادی دیدم  ( این تظاهرات تا توی کشور های مختلف بوده ) من کاری به درست یا غلط بودن  طرز تفکر تظاهرات کننده ندارم . من می گم چرا هر چی تو می گی باید ببینم .

نتیجه : بیشتر چیزا زیر سره استکباره