پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

فهرست زاقارت های دوست داشتنی من دات کام !!!

۱. برق ٬ هسته ٬ استکبار

 یه ۱ ماهی می شه  که به طور متوسط ۳ بار در روز برقمون می ره . شاید وزیر نیرو یک کم زاقارت شده اما نه ٬ من به نیمه پر لیوان نگاه می کنم ( که البته دریغ از ۱ قطره آب ) به احتمال زیاد وزیر نیرو دستور این کار رو داده تا به صورت ضمنی به ملت فهیم ایران بفهمونه که انرژی هسته ای حق مسلم ماست و اگه ما این انرژی رو نداشته باشیم وضع همین طوره که می بینید . من هم این شعار رو کاملا تاکید می کنم و مشت محکم و از اینها نثار استکبار جهانی می کنم و آپارتاید هسته ای رو محکوم می کنم و ابراز انزجار خودمو از صهیونیسم اعلام می دارم .

۲. تلفن ٬ اینترنت ٬ استکبار

 تلفن هم به زاقارت رفته . اینترنت برو نیست که نیست . وقتی هم میره سرعت نگو ٬ سرعت نور ( ۳ با ۸ تا صفر جلوش ) . و اما این هم جنبه خوب داره . احتمالا وزیر مخابرت دستور این کار رو داده که یک وقت خدایی نکرده جوانان مملکت در دام سایت های آنچنانی استکبار نیفتیند . چون تمام دنیا زندگی خودشون رو رها کردن بیان ما رو منحرف کنن .

۳. در راستای دولتی بزرگتر از ملت

از اول هم می دونستم این خصوصی سازی هم چیز زاقارتیه و همه اش زیر سر استکباره . از اون جایی که همیشه در همه جا رکورد داریم باید بکوشیم تا رکود بزرگترین دولت رو بشکونیم . ما می تونیم . ما پتانسیلش رو داریم . ما می تونیم حتی دولتمون رو ۱۰۰ برابر ملتمون کنیم . خیلی بزرگ می شه . خوشحالم !!! که احمدی نژاد داره دولت رو بزرگ می کنه . فقط یه بدی داره اونم اینه که خیلی شبیه کمونیست ها می شه .

۴. لطفا به من توهین کن

دامنه توهین به مقدسات به مسیح هم رسید . اخبار این رو به بهانه اکران فیلم راز داوینچی گفت . کاش که همه توهین ها این طوری بود . کتاب راز داوینچی رو بخونید تا ببینید منظور صدا و سیما توهین یعنی چی . چون توی این کتاب گفته ( با سند ) حضرت مسیح زن داشته ( اون هم فقط یه زن ) به ایشون توهین شده . پس باید بگم به حضرت محمد بیش از این ها توهین شده . لطفا یکی به من توهین صدا و سیمایی بکنه .

۵. حقوق بشر ٬ سریال ٬ استکبار

این سریاله هستا که دختره از آمریکا اومده ایران روزنامه زده رو دیدید . خیلی پند دهنده هست !!!. این نشون می ده که هر کی توی ایران از حقوق بشر حرف بزنه مزدور آمریکاست . پس حواستون باشه از کلمه رکیک حقوق بشر استفاده نکنید چون من فکر می کنم دستتون با استکبار اینا توی یه کاسه هست ها

۶. اطلاعات خصوصی ام برای تو

توی امتحان تافل از شرکت کننده می پرسن به ما اجازه می دید نمره شما رو آنالیز کنیم و جزو جامعه آماری تحقیقات ما باشید . اما توی کنکور سراسری اطلاعات شرکت کننده فرم بدون اجازه به فروش می ره . این طوری می شه که سیل تبلیغات به در خونه کنکور دهنده سرازیر می شه . البته این نشون دهنده اینه که بابا سازمان سنجش که از خودمونه ما که با سازمان سنجش این حرفا رو نداریم حرف خصوصی و اطلاعات خصوصی معنی نمی ده بین دو تا دوست صمیمی .

۷. بیا توو ٬ خودت بیا توو

دولت جدید لایحه حریم خصوصی دولت قبلی رو از مجلس پس گرفت . این هم نشون می ده که بابا ما با احمدی نژاد صمیمی تر از این حرفا هستیم . اصلا بروبچز اطلاعات حکم می خوان چی کار بیان ما خودمون راشون می دیم

۸.اونی که من می خوام ببین

تا حالا تظاهرات بر ضد دولتمردان ایران رو تو تلوزیون دیدید ؟ من عکس های زیادی دیدم  ( این تظاهرات تا توی کشور های مختلف بوده ) من کاری به درست یا غلط بودن  طرز تفکر تظاهرات کننده ندارم . من می گم چرا هر چی تو می گی باید ببینم .

نتیجه : بیشتر چیزا زیر سره استکباره

نظرات 16 + ارسال نظر
گلبانو سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

فعلا عجله دارم فقط بگم که خدا صدا و سیما رو شفا بده کجا به مسیح توهین شد؟؟/تو اون کتاب گفته مسیحیت تحریف شده دیگه....

کار بد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

توی فرهنگی که مذهب و خدا دیگه جایی نداره...این فیلم ها و این مسائل سرگرمی هستن....توهین نیست که !!!
انگار فیلم تایتانیک ساختن....تایتانیک و غرق شدن ۲۰۰۰ نفر رو ربط دادن به دوتا آدم که اگر دیدبان هواسش پرته اونا نمی شد تایتانیکی اتفاق نمی افتاد..تازه اولشه.....بازم از ازن فیلم ها داریم !!!

کار بد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ

سیاسی ننویس....فیلتر می شی می ری پیکارت هااااااا...!!

نرگس پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ

ای بابا امیر جان ما کلا تو این مملکت از این حرفا نداریم... برق قطع میشه... خب بشه...ما که غریبه نیستیم...مخابرات هم بعضی وقتا میخواد سر ملت گرم بشه دیگه... هر کس به نوبه خودش میخواد واسه مردم هیجان تولید کنه... اطلاعات خصوصی هم که جایی معنی داره که کسی غریبه باشه... خب تافل نه که خارجکیه...واسه همینه که اجازه میگیرند... ازتوهین هم هیچی نگو که دست استکبار این بار گیر داده به ترکا... دیگه هر کی با ترکا در افتاد ور افتاد :)

هانیه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.rofagha5.blogfa.com

خوب بود باید بیشتر کار کنی

مهسا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ http://heevy.blogfa.com

با درود
موفق باشید
نظر شما راجب به ازادی بیان و دموکراسی در ایران چیست؟
زنده باد ایران

نرگس سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

خوبی؟؟؟؟

دلا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ http://dela12.blogfa.com

با شماه ره ی ۷ کاملآ کاملآ کاملآ موافقم!

دلا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام.
بیا بنویس.اماا این دفعه درباره ی خودت!لطفآ...

maliheh چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.hichestan-e-man.blogsky.com

salam aval ye soalshoma az babak khabar nadarin kheily vaghte up nakarde off am nazashte age azash khabari ddari baram cmnt bzar ya off zemnan inghadr to koone siyasat sikh nakon kar dastet mide ha.mamnon bye

حاشا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ق.ظ http://WWW.RACICA.BLOGFA.COM

یه وخت فکر نکنین من آدم کنه ای م ها! فقط خواستم آبجیمون نرگس بشنوه اینا رو. به شیوه ای بزدلانه در کامنت دونی وبلاگ خودش بسته س. اون وخت این حرفا رو غیر از اینجا کجا بخونه؟ داداشم امیر بهش بر نخوره. مجبورم اینا رو اینجا بنویسم.
ببین آبجی نرگس! هنو نمی دونم کی ای. یا چی می گی. ولی اینو بی ادب ترین چیز در آدمی وبلاگ بی کامنت دونیه. اینو گفتم بابت اینکه مثی که از لحن کامنتی از من که نمی دونم کجا خوندی بهت برخورده.
ولش کن. دارم از چی دفاع می کنم؟ در برابر کی؟ یه نرگس ترسو؟
یه نرگسی می شناسم انقده شجاعه که تو وبلاگش فحش هم بنویسی نه کامنت دونی شو می بنده نه کامنتتو پاک می کنه. اما می آد تو وبلاگ خودت جوابی عظیم می ده.
من به همه ی نرگسا احترامی بی حد قایلم. واسه اینکه امیر این کامنتو ورنداره حاضرم واسه ش برقصم.

حاشا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ

بسیار بسیار بسیار از داداشم امیر متشکرم که نظرمو بی تایید درج کرد. تو حلقه ی رفقای بلاگ اسکایی ها تا اونجایی که یادمه این عمل کثیف و آخوندی و سانسوروار «درج نظر پس از تایید» رایجه. بازم از داداشم امیر مرسی.

بابک چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com/

درود.
فکر کنم قبلا این پست رو کامنت داده بودم.
الان کار زیاد دارم.بعدا ۲باره می دم.
شاد و پیروز باشی

الهام - بی نام جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

یه خاطر این نوشته ها اعدام شدی؟

نرگس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

هیچ معلومه کجایی تو...من خسته شدم از بس هر بار یه سری دعوات کردم..تهدید کردم..بایکوت کردم که بیای... :)) ببینم پسر چی کار کردی با اون ماراتون بزرگی که یه سال براش تمرین کردی؟؟هوم؟؟

آتش جام چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ http://weally.blogsky.com

ما هم یک خورده در باره راز داوینچی افاضات فرموده ایم! اگر تمایلی هست سری بزنید ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد