پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاک شد

پاک شد

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

((تنها نشانه عشق شکست نخوردنشه . اگه همیشه خاطراتش تو وجودت بود و «پاره پاره» نمی شد بدون عاشق بودی))
میدونی امیر این قسمت رو نمیدونم بعد از خوندن پست من نوشتی یا قبلش.. بهرحال خیلی برام جالب بود این هماهنگی... نمیدونم شاید هم حق با تو باشه. من معمولا حرف دلم رو گوش نمیکنم و گاهی که خیال میکنم دلم حرف زده درواقع عقلم بوده... اما میدونی از همه اون عشقها که از پی رنگی بودن متنفرم... همه اونایی که به نام عاشق بهم مثلا عشق ورزیدن اما همه... همه اشون عاقبت در پی ننگی رفتن... فقط خوشحالم. خوشحالم که اینقدر قوی بودم که نذاشتم این همه مدعیان عشق با دروغهاشون خامم کنن. هیچوقت به اونها دل نبستم... شاید به خاطر اینکه عقلم جایگزین دلم شده... نمیدونم

نرگس شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ

الان که ساعتها رو نگاه کردم دیدم بعد از پست من آپ کردی... جالب بود...باید تشکر کنم؟؟؟؟!!! هووووممم؟؟

آره . وقتی پست رو نوشتم و دوباره خوندم دیدن بهتره این قسمت هم برای تو اضافه کنم
«اگه همیشه خاطراتش تو وجودت بود و «پاره پاره» نمی شد بدون عاشق بودی»
می خواستم بهت بگم :
فراموشش کن ٬ داری خودت رو الکی عذاب می دی

تشکر واسه چی ؟؟؟

قاصدک شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ب.ظ http://636.blogsky.com


سلام امیر جان
عشق؟!
چه واژه غریبی!
عشق دیگه وجود نداره
آره بدترین عذابه اینکه تو عاشق طرفتی اما اون...
قشنگ نوشته بودی
خوش باشی

خدا امانت بزرگی رو به ما انسان ها داده ولی ما گمش کردیم

لیمویی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

عشق و هوس!!!!
میشه بعضی وقتا هوس به عشق تبدیل شه؟!!!!

فکر کنم همه چیز می تونه به عشق تبدیل بشه حتی تنفر هم می تونه به عشق تبدیل بشه
خیلی ها می گم عشق می تونه به تنفر تبدیل بشه ولی من باور دارم عشق پایدارترین چیزه و همه چیز توی دنیا به سمت پایداری می رن . پس همه چیز به عشق می تونه تبدیل بشه

قاصدک دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام امیر جان
چطوری
خوفی
نیستی
اومدم ببینم آپ کردی یا نه
گفتم یه نظرم بدیم
خوش باشی
فعلا

لیمویی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

قصه هم میگم...چرا که نه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد