پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

برام دعا کنید...

چیزی نمونده به جمعه ... مهمترین امتحان زندگیم ... وحشتناکه ... تا حالا واسه امتحانی استرس نداشتم حتی اگه نخونده بودم ولی حالا که ۱ سال برای یه امتحان درس خوندم دارم سکته می کنم ... دیروز تپش قلب داشتم و رفتم دکتر ... میل به غذا خوردن که نگو ... هیچی از گلوم پایین نمی ره ... شب خوابم نمی بره با اینکه خانم دکتر یدونه قرص فیل کش هم بهم داد ... خواب تست می بینم ... از یه طرف خوشحالم که دیگه داره تموم می شه ... آخه ۱ سال از زندگی هیچی نفهمیدم ... من تلاش خودم رو کردم بقیه اش دست خداست ...

واسم دعا کنید !

اگه دیدید پیدام نشد بدونید یا سکته کردم یا خودکشی یا یه نفر رو کشتم افتادم زندان

به امید دیدار


امیر
نظرات 20 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

قبولی... یه سربه میل باکست بزن

مسعود چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.mimic.blogsky.com

سلام عزیز خوبی
یه سر بزن
خوشحال میشم

محمدرضا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://industrialists.blogsky.com

قبولیت رو شاخشه ... شک نکن!
موفق و پیروز باشی ...

نرگس جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام چیکار کردی قهرمان!!! خوب بود امتحان؟

قاصدک شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام امیر جان خوبی؟
ایشالله که قبولی (:
برات دعا می کنم
این حرفها چیه می زنی پسر جوون ایشالله که قبولی
حال و روزت رو خوب می فهمم منم از این روزهاداشتم
راستی من دیگه اینجام دوست داشتی سر بزن(:
خوش باشی

لیمویی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

آخ...! شرمنده انگار دیر رسیدم...!اشکال نداره دعا میکنم از زندان بیای بیرون....!

مونا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام من هم حال تو را دارم یکی هم باید برای من دعا کنه

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ

بتثقنمبتنمبازسنمزد

سرخ پوست دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:23 ب.ظ

هاهو*** آدمها دودسته هستند قوی و ضعیف اونیکه قویه وقته مشکلات به دیگران صدمه میزنه و اونیکه ضعیفه به خودش.تو جز کدوم دسته ای؟ یعنی یک شکست از پا درت میاره؟از یک بوته ی سبز در بهترین شرایط آب و هوایی وقت بهار یک ساقه رشد میکند ساقه بزرگ شده شکوفه میزند و به خواست خدا گل میدهد ناگهان در یک باران بهاری صاعقه زده و گل نابود میشود. حالا سوال من از تو این است آیا این گل برای همیشه از گل دادن منصرفشود؟ ودر بهار بعدی گل نمیکند؟ بیا طبعمان .طبع گل باشه .

اذین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://http:/

من خیلی دوست دارم تو رو ببینم خودتو نشون بده

اذین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

منزیاد نمیام اینجا اولین بار بود خوشم اومد امیر جان منم مثل تو منتظرم منم مجاز شدم ولی منتظر جواب بعدی هستم تو هم دعا کن میدونی که خیلی سخته پس دعا کن
من میخوام ببینمت کمکم کن
دوستدار همیشگی شما اذین

گوز ملق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ http://Nadaram dashtam ham nemidadam gozo.koon

شاعر میگه:
کیرم دهنت خایم هم تو کونت باقی بروبچ هم میان.....
من برات دعا میکنم که اولا قبول بشی چون من هم پشت کنکوریم اگه قبول نشدی هم به تخمم
دوما من لحظه شماری میکنم تو بمیری( گوزو ) هههههه
کلی حال دادی گوزوخان هههههه هههههه ههههه بیشترهههه
بسته دیگه پرو میشی برو گورتو گم کن گوزووو هههههههههههه...... .

گوز ملق ۲ ش جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ http://hahahaha.koon

عزیز دلم اولا صبر داشته باش .بعدش هم به حرف آدم هایی مثل این یارو بالاییه (گوز ملق) گوش نده چون میخوان نا امیدت کنن یه ضربالمثل قدیمی هست که میگه :
گر صبر کنی زقوره حلوا سازند بعد حلوارو میکنن تو کونت رنگی در آد. گوزو خان ههههههههههههه کیر خوردی گوزو
اگه تونستی بفهئی من کیم

شیوا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام امیر جان امید وارم حالت خوب باشد . اکنون که کیبورد در دست گرفته ام نمی دانم چه بنویسم زیرا که برای گفتن من شعر هم به گل مانده .سلام من را به پدر عزیزت برسان .هم اکنون بعد از ااینکه دیگر نتوانستم ببینمت در کنج تنهایی سکنا گزیده ام و سر در گریبان خود برده ام . عزیزم تو نمی دانی که من چقدر عاشق تو هستم ای کاش میتوانستم قبل از آنکه ازدواج کنی به تو بگویم که ( بی تو هرگز‌ )
و اما در مورد این طرف که داره مثل هویج برخورد میکنه باید بگم که واقعا گوزملقه به کس شعر هایی که دارن بلغور میکنن گوش نکن چون این آدم ها واقعا کسشون تاب داره

گوز ملق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

هی لاشی مادر جنده کس خانوم ( شیوا ) گوزو
درست زر بزن میگیرم جلوی عاشقت می کنمتا

شیوا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ق.ظ

یک ضره عفت کلام دآشته باش بی شرف کس کش

گوز ملق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

شما خیلی آدم معدببی هستید میتونم بپرسم چند سالتونه؟

شیوا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:49 ب.ظ

۱۸ برای چی سوال کردی ؟

َعلی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ب.ظ

محمد پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ

امیر کونی اینور دانشگاه هیچ خبری نیست
بچسب به اون دوست دخمل جندت (شیوا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد