پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاک شد

پاک شد

نظرات 9 + ارسال نظر
اطهر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

قشنگ نوشتی
سعی کنی بهترم می شه
موفق باشی
راستی با تبادل لینک موافقی..؟

گلی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

گرگ درونی..یکم خشناکه اما راست می گی چقدر بچه پرو رووییم یه موقع هایی...فقط این پارازیت آخرشو نفهمیدم..عشق آغاز بودن...نکنه صفحه ت یه خط خالی داشته:پی.... از اولش هم متفکر بودی..

یه کمی از خشناک اونور تره . زیمباردو توی آزمایشش نشون داد چقدر دنبال موقعیت واسه گرگ بودنیم ... اون جمله آخر هم واسه ۳ گیری از دید عرفانی نگاهش کن ( عشق به معشوق ازلی ) :دی

نرگس جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ق.ظ

والله انسجام که چه عرض کنم...اخه بچه تو رو چه به این حرفا؟؟؟ پی:)))) تو این حرفای قلنبه سلنبه رو از کجا میاری اخه؟؟؟؟
بحثش فلسفیه.... مدتها پیش در موردش زیاد فکر کردم... اما الان حال ندارم در مورد چیزی بگم..شاید چون به نتیجه ای نرسیدم از فکر کردن بهش یه جورایی تو مایه های ضد حاله برام...شاید وقتی دیگر

خودم هم نفهمیدم اون موقع چجوری نوشتمش ... احتمالا می شه دلیلش رو جو مناسب واسه گرفته شدن بوده :دی
دقیقا گرفتم چی گفتی ... آخرش هم به هیچ جا نمی رسیم . ما میمونیم و صورت مسئله ٬ حل المسائل خود سراغ داری ؟

نرگس جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

ایمیلم رو میذارم برات..ایدی جدیدم هم هست...یادم رفته ای دی ات رو اددم کن پلیز

باشه . روی چشمم

من جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:15 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اراجیفت بدجوری چسبید! خودم هم ۵ـ۶ ساله از این اراجیف می نویسم.. یه لذتی داره که فقط خودم و خودت می فهمیم!

اااا ... پس برم سری دومش رو به اسم خزعبلات بدم بیرون

بابک شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ب.ظ http://universe-love.persianblog.com

درود
مطمئنی جایی برای درو کردن هست؟؟!!!
شاد و پیروز باشی

تا حالا از چیزی به این اندازه مطمئن نبودم

گلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ب.ظ

من که می دونم تو ماهی یه بار نمی نوسی باز می یام اینجا...گیر دادم به پاتوق..اصن تقصیر اسمشه...نگفتی درس می خونی؟

درسته که من ماهی یه بار آپ می کنم ولی جواب کامنت ها رو زود زود می دم ... آره دیگه قراره توی وبلاگم یه کافی شاپ هم بزن واسه بروبچزی که پاتوقشون اینجاست ... تو به شدت نسبت به پاتوق من لطف داری ... آره به طرز فجیعی درس می خونم

نرگس یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ق.ظ

چشمت بی بلا پسر خوب!!!!پی:)) اددت کردم

حمیدیان شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.tohid.org

استقلال آزادی رشد = مردمسالاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد