پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

به مناسبت سالروز وفات سعدی ( ۲۷ ذیحجه )

وقت آن است که ضعف آید و نیرو برود          قـدرت منـطـق شــیـرین سخنــگـو بــرود

ناگـهان باد خـزان آید و آن رونـق و آب           که همی بینی از این گلبن خوشبو برود

نظرات 7 + ارسال نظر
اطهر یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

سلام
بابا ایول خوب مچ گیری می کنی ها...

خودم هم حال کردم

نرگس یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

این و این را مقایسه کردم... به به...عیبی نداره امیر...این نشون میده داری یواش یواش مهم میشه تحلیلهات دی)))) ولی خیلی بی انصافیه خیلی گشتم بلکه یه لینکی داده باشه اما نه انگار این رفیق خیلی با حاله...
چه عجب..مگه سعدی رو تحویل بگیری بیای..هرچی باشه همشهریه دیگه...ای بابا!!

خبری نیست . من که بخیل نیستم .
تازه الان عذاب وجدان دارم چرا نرفتم سر مزارش ...

گلی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ب.ظ http://golbanoo.blogfa.com

ایول عجب علاقه ای!
وقت اینه که چی بشه؟...زود شرح بده:دی

بابا من این همه جون کندم یه شعر سعدی پیدا کنم که به سالگرد وفاتش بخوره بعد تو شرح می خوای :دی

گلی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

خودتو ناراحت نکن:دییییی

گلی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

تو درس می خونی یا سعدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه سعدی درس شده؟
فکر کردم خوذت قصدشو داری که نوشتی:دیییییی

مشاهیر ایران درس من هستن
نه بابا من حالاحالا ها قصد ضعیف شدن ندارم

پیشاهنگ سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ http://ariobarzan.blogfa.com/

با سلام وعرض پوزش .
چون این مطلب را با اندکی تغییر از نوشتار شما برگرفته ام،از کوتاهی پیش آمده معذرت می خواهم.امیدوارم به بزرگواری خود ببخشید.
نشانی شما درزیر نوشتار افزوده گردید.پیروز وکامیاب باشید.

سلام.
خواهش می کنم . اتفاقا من خوشحال هم شدم که تعداد بیشتری این متن رو خوندن و خوشحالم که شما متن من رو کامل کردید .

کار بد سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.karebad.com

ای بابا.....تا دلتون بخواد ازین چیزا پیش می آد .. زیاد مهم نیست .. شما مناعت طبع داشته باش...درضمن توی مملکتی که یه سی دی n تومنی ویندوز رو می دن ۵۰۰ تومن ، کپی رایت نوشته دیگه چیه !!!!

در واقع باید بگیم اصلا مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد