پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

از زبان زندگی :

ور سنگ باشی ٬ بشکافمت و اگر برف باشی ٬ روانَت کنم ...

Photo By Amir

 من نه آن گلم که از پای توانی ام انداخت

نه سرما شناسم و نه صخره

 

من نه آن خارم که خوارم پنداری

نه از سنگ ترسانم ٬ نه از برف

  من از آن هراسانم که :

 


پاورقی ۱ : ادامه اش رو شما بگید .

مکان عکس ها : فارس - پیست سپیدان - زمستان ۸۴

نظرات 10 + ارسال نظر
گلی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

این شعر از خودتون بود دیگه؟
جالب بود..سنگ و برف...تو نه گلی نه خار..پس چیی؟:دی

اصلا مهم نیست من چی ام . مهم اینه که زندگی چیه
اونم اگه تونستی اسمش رو شعر بذاری از منه . که نظر من که شعر نیست

نرگس دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

ای امیر سه روزه هی میام اینجا بلکه به ذهنم برسه ادامه اش بدم نمیشه... نمیشه دیگه...اومدم اعتراف کنم نمیدونم از چی میشه هراسان بود یعنی میدونم اما اینکه تو قالب شعری خودت بگم سخته... میدونی بدترین چیز برای اینکه بتونه یه موجود با اینهمه توانایی رو از پا دربیاره اینه که اصلا کسی نباشه که بخواد بخاطرش با برف و بوران و کولاک و اب و باد مبارزه کنه... یعنی تو بگیر انگار یک رستم باشی برای خودت اما هیچ دلیلی نباشد که بخاطرش بجنگی...

یه مشکلی پیش اومد عکس هایی که زده بودم نیومد . همین محرک رو می خواستی که بقیه اش رو تو قالبش بگی . کاملا درست گفتی . کسی نباشه که نگاهش کنه

گلی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

یه سوال
شیعه هستی؟

بهتر بود اول می پرسیدی مسلمونم یا نه

بابک دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com

درود.
خوبی؟ هی آپ کن تو باشه. من که تو رو می بینم. با پستت کلی حال کردم ولی خوب میدونی که چی خیلی منو جذب کرد!!!! بابا این کاره. فلن.
شاد و پیروز باشی.

احسان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:34 ب.ظ

زندگی گلزاری است به نام غم فریاد سیاهیست به نام آه رشته کوهی ایست به نام آرزو و رودخا نه ای است به نام عشق که به دریای صفا می ریزد زندگی یعنی عشق محبت امید آرزو که در آخر به بیابانی به نام ودا منتهی می شود

گلی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

حق با توِ...اصلا می پرسم دینت چیه؟

خداپرست

گلی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

تو چقدر بزرگ شدی.

کار بد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ق.ظ http://karebad.com

که ... که ......... که ...............
من که از چیزی نمی هراسم .. نتونستم جای خالی رو پر کنم .. :‌)‌

اکبر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://dastanpour.blogsky.com/

عکس‌های زیبایی بود دوست عزیز ...

اطهر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
همه اندیشه ام اندیشه فرداست
وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان - در بستر شب خواب و بیدار است
....هوا آرام ، شب خاموش ، راه آسمان ها باز
خیالم چون کبوترهای وحشی می کند پرواز

خار نباش هرچی می خواهی باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد