پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

شگفتا ! عجب مناسبتی پسر ؟!

به مناسبت تولد خودم

مــعـاشـــران گـره از زلــــــــف یـار بـاز کنـیـد     

شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید

 

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند

وان یــــــــــــکاد بخــوانـید و در فـــراز کنیـــد

نظرات 7 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

به به تولدت مبارک مبارک مبارک...چند ساله می شی ۱۹؟:Nیییییی

مرسی .... نه بابا ۱۹ تموم شد رفتم تو ۲۰

نرگس چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ

چه باحال...چند روز پیش که اومدم اینجا داشتم فکر میکردم از امیر بپرسم تولدش کیه... مبارک باشه.... امسال انشالله به اروزهای خوشگلت میرسی

کلاغه واسم خبر آورد بعد من هم گفتم که به این سوال اساسی کل انسان ها جواب بدم :دی
مرسییییییییییی

الهام - بی نام چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

سلام امیر- پاتوق
تولدت مبارک
خوشال باشی همیشه

ممنونم

گلی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

:دیییییییییییی ایشالله دو تاییمون تو ۲۰ سالگی وریم دانشگاه...

اینجا ۳ تا سوال واسم پیش اومد
۱. مگه تو هم ۲۰ سالته ؟
۲. مگه تو دانشگاه نمی ری ؟
۳.البته این جمله خبریه نه سوالی ::: :دیییی

سرگیجه(Vertigo) جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ب.ظ http://fassi88.persianblog.com

سلام آق امــــــیـــر !
تولد nسالگیتون مبارک!( به ازای n>_ 45 مثل اینکه بوش میاد) از همون آرزوهایی که بقیه کردن منم ایضآ !!!
ولی خداییش حسابی خود تحویل گیری کردیا؟!!!
زلــــــــــف یــــــــــــــــــــــــار ...دوستان جمعند...وان یکاد بخوانید...خدا شانس بده!!!!...شاد زی !!!

سلام !!
بابا یک کم زیادی جوونم نکردی ؟؟
شاید یه بدخواهی بیاد این جا آرزوی مرگمو بکنه
به شدت دچار خود تحویل گیری مزمن شدم . دکتر هم رفتم ولی دکترا قطع امید کردن :دی

خاطره شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

تولدت مبارک..........شاد باشی

ممنونم

بابک سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com

درود.
تو سیاره ی ما یکی به دنیا میاد می ره تو ۱ سال نمی گن ۱ سالشه. آره داداش خودتو نچسبون. ۱۹ سالته.در ضمن تولدت مباااااااااااااااارک D: حاجی نمی دونم بیام یا نه. ۱ کم راهنماییم کنD:
شاد و پیروز باشی

مگه ترک ها هم سیاره دارن :دی
بیا از راه علمی بریم جلو . من پارسال همین موقع ها گواهینامه گرفتم . این یعنی اینکه من سال پیش ۱۸ سال تمام بودم و امسال ۱۹ سال تمام هستم و رفتم توی ۲۰ سال . من نگفم ۲۰ تمام گفتم بیست و این می تونه خود ۲۰ باشه تا ۱۹ و یک روز . البته ایت ترفند در جنسیت های مختلف می فرقه . اگه دختر بودم می گفتم ۱۹ . خلاصه ۶۵ به دنیا اومدم خودت حساب کن
می خوای راهنمایی هم یه چیزی اونورتر بهت بگم . جواب سوال بله هست . کلیلیلیلیلیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد