پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

سوالات و پیشنهادات و انتقادات و کشفیات من در چند ماه اخیر

۱. دقت کردی توی چهارشنبه سوری سطح شعور هر کسی رو خیلی راحت می شه پیدا کرد و البته هیچ ربطی هم به سنگین یه جا نشستن نداره

۲. به نظرت اگه الان حلاج بود باز هم دارش نمی زدن ؟ 

۳.چرا فاکنر نوبل ادبیات برد ؟

۴.چرا شیرینی دانمارکی شد شیرینی گل محمدی ؟ و چرا شیرینی ناپلئونی نشد شیرینی خمینی ؟

۵. چرا بوش انقدر خره ؟

۶. این یکی یه پیشنهاده : دیگه نظریات و کشفیات این اشخاص در ایران استفاده نشه

الف ) تیکو براهه ( محاسبه فاصله زمین از ماه )

ب) نیکلاس استنو ( اصل انطباق )

پ ) سورن سن ( PH )

ژ ) یوهانس برونستد ( ارائه مدل برای اسید و باز )

چ ) نیلز بوهر ( مدل اتمی )

و ....

۷. از ۴۰ نفر کاریکاتوریست دانمارکی که دعوت به کشیدن کاریکاتور شده بود ۱۲ نفر کشیدن یعنی ۳۰ درصد . یه کم زیاده روی نشد توی آتیش زدن پرچم و اشغال سفارتخونه و ... ؟؟

۸. چرا مجریان تلوزیون همه اش می گن چهارشنبه آخر سال و نمی گن چارشنبه سوری ؟

۹. چرا من از عرب ها بدم می آید ؟

۱۰. چرا جاده شاهی اولین شاهراه جهان باید بره زیر آب ؟ البته توریست ها می تونن غواصی کنن

۱۱. چرا فکر می کنن اداره پلیس واژه بیگانه هست و نیروی انتظامی واژه بیگانه نیست ؟

۱۲. اگه قرار باشه بین دو تا واژه بیگاه عربی و انگلیسی به اجبار یکی رو انتخاب می کردی کدوم رو انتخاب می کردی ؟

۱۳. چرا احمدی نژاد انقدر توی تلوزیونه ؟

۱۴. خواهان توقف ساخت سد سیوند هستیم . اگه دوست داشتی امضاش کن

۱۵. کی یکشنبه و پنجشنبه می شه ؟

۱۶ . روز اول عید مصادف با اربعینه . تو شادی یا غمگین ؟ آهنگ می ذاری یا نه ؟ می رقصی یا نمی رقصی

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سوگل چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam eyval bahal neveshty javabe kheiliasho nemidoonam vali manam az arab ha motenaferam va be nazaram chera nadare !! adam nemi2ne az arab ha khoshesh biad!be manam sar bezan khoshhal misham bye

ممنون
آره واقعا کی هست که از عرب ها بدش نیاد

نرگس پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ق.ظ

من بعنوان عضو کوچکی از جامعه شیمیدانان مقیم مرکز میگم شما چرا پاتو میکنی تو کفش شیمیدانها... اقا حالا میخوای بگی نرید سراغ هسته ای که حق مسلم ماست خب بگو با بوهر چیکار داری شما؟؟؟؟ :))))))))))))))
تو درس و مشق نداره پسر...

من هم به عنوان عضو بزرگی!!! از جامعه جهانی خارج از مرکز زورم می رسه پا تو کفش همه می کنم :))))))
نه بابا اتفاقا من هم می گم انرژی هسته ای که سهله بمب هسته ای هم حق مسلم ماست . برای پی بردن به محتوای پر بار این پیشنهاد به ملیت این دانشمندان دقت کن
اووخ خوب شد گفتی . کلی درس روی سرم خراب شده

نرگس پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ق.ظ

۱- دقیقا...ما خیلی با شعور بودیم... شیشه خونه امون شکست و پرده سوخت ولی هیچکاری نکردیم...:))

۲- جرات داشت حلاج الان بگه انالحق...اونموقع حداقل گفت..بعد دارش زدن...این دوره کسی جرات گفتن نداره

۳- والله با من هماهنگ نکرده بودن وگرنه میگفتم تو هستی..

۴- شیرینی خمینی اگه میشد یه کم با نمک میشد...مزه اش میرفت

۵- نمیدونم... اگر به تناسخ معتقد باشیم احتمالا روحش میرسه به خری چیزی

۶- موارد ب ژ ج تو حوزه اسحفاظی بنده است بیا برو بیرون

۷- هر ۴۰ تا هم میکشیدن حق نداشتن سفارت اتیش بزنند...

۸- سور داره...بد اموزی میشه... دست اخر هم هست...بعضی ها معتقدن سور نداره

۹- اونا هم فکر نکنم از تو خوششون بیاد!!!:)

۱۰- واسه تنوع...

۱۱- بابا عربها هم از خودمونند... مهم اینه که ما انگلیش نباشیم

۱۲- انگلیسی با اکسنت عربی..

۱۳- سوپر استاریه واسه خودش...هم قیافه اش رو داره..هم کاراکترش رو ...هم فن بیان... بخیل نبودی امیر قدیما

۱۴- نه دوست نداشتم

۱۵- چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکوکی

۱۶- من به شحصه شادم..قبل از مسلمون بودن ایرانیم...

پ.ن: مخم تاب برنداشته ها

۱. اون که ۱۰۰ درصد
۲. کاملا
۳. اصولا من از نوبل ادبیات خوشم نمی آد . اصرار نکن بدیش به من :دی
۴. چه شود شیرینی شور
۵. تا حالا اعتقاد نداشتم ولی الان معتقد شدم
۶.ای نژادپرست
۷. کاملا
۸. آره تا حالا به این جنبه اش فکر نکرده بودم
۹. خدا رو شکر . دل به دل راه داره
۱۰. نه واسه سد سازی
۱۱.عرب ها بر خودن نه از خود
۱۲. چه شود
۱۳.نه می خوام بدونم رمز موفقیتش چیه من هم برم تلوزیون
۱۴. پس اگه پاسارگاد خراب شد غر نزنی ها
۱۵. ای دست رو دلم نذار که خیلی مشکوکم . ولی دیگه جرات این کارا رو ندارم
۱۶. با این جوابت کلی حال کردم .
پ ن : شاید پاره سنگ بر داشته :دی

کار بد پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.karebad.com/

خب .. اگه ناپلئون هم عکس خمینی رو می کشید اسم شیرینش رو عوض می کردن .. معلومه دیگه ... ناپلئون آدم فهمیده ایی بوده و فکر شیرینیش رو کرده !!!‌..

البته . چرا به ذهن خودم نرسید ؟ البته ناپلئون هم غربیه و غربی ها هم جزو استکبار جهانی هستن دیگه

ساغری شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.saghriii.com

۱۲- انگلیسی
۱۳-زورش میرسه حتما
۱۵-کدوم ۱شنبه و ۵ شنبه منظورت هست ؟
۱۶-هر کاری که هر سال می کنم ...

چرا گزینشی جواب دادی ؟! صورت مسئله رو پاک نکن ٬ جواب رو پیدا کن

الهام - بی نام یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

۱. نه اصلن دقت نکردم.
۲. نه تیر بارونش می کردن.
۳. چون من چیزی ننوشتم.
۴. احتمالا یحیی گل محمدی یه پولی خرج کرده ولی خانواده ی خمینی ها واسه شیرینی پول خرج نمی کنن.
۵. خدا خواسته.
۶. مگه قبلن استفاده میشده ؟
۷. نه اگه همه می کشیدن که داشتیم دانکارک رو از توی نقشه ها پاک می کردیم با پاک کن دارا و سارا البته .
۸. چهارشنبه سوری توی دهنشون نمی گرده.
۹. وااااای منم خیلی .
۱۰. چون نمی تونه بره تو هوا.
۱۱. چون اینا عقده ی برقراری نظم دارن از واژه انتظام استفاده کردن. یا شاید هم عزت الله انتظامی این بار پول خرج کرده باشه.
۱۲. صد در صد انگلیسی
۱۳. عقده ی هالیوود داشته همیشه .
۱۴. منم هستم . بیام ؟
۱۵. اینو نگرفتم.
۱۶. خوشحالم . می رقصم .

نمره ی منو اعلام کن لطفن

اگه بخوام نمره منفی هم حساب کنم که منفی می شی

shirin یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://magic-dice.persianblog.com

به شیرینی دانمارکی می گن گل محمدی؟؟!! برای چی ؟!

چون دانمارکی ها کار بدبد کردن

گلی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

دارم بر می گردم..جوابتو بعدا می دم اما واسه ۱۶.دلم شاد بود و تبریک هم گفتم اما نرقصیدم جون دلم نمی یومد.هم مسلمونم هم ایرانی اما دوست دارم اول مسلمون باشم

محیا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ http://missmahya.persianblog.com

سلام. باحال بودا. اما جوابی پیدا نکردو واسه هیچ کدوم

محمد شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

رفیق حال ندارم دونه دونه توضیح بدم .. اما انگلیسی قطعا بهتره .. آدم زبونو یاد می گیره که با آدمای مختلف حرف بزنه.. با خدا همه جوره می تونی حرف بزنی.. این مشکل خداست که عربی رو انتخاب کرده ..
قضیه شیرینی ناپ به این بر می گرده که خمینی مثل نا پلئون وقت نکرد به روسیه حمله کنه ..
چهارشنبه سوری مال اینه که آدمو یاد پاسور می ندازه .. خد الامکان از سور استفاده نمی شه ..
در مورد نکته نه هم باید عرض کنم که تو یه نئو نازی بدبختی..
در مورد آخر هم هیچ کدوم .. مهم نیست که روزا بهم چی می گن .. مهم اینه که من بهشون چی می گم .. شاید خوشحال باشم .. شاید ناراحت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد