پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

اینجا ایران ٬ صدای من از تهران

امسال هم مثل سال های پیش همچین وقت هایی اومدم تهران پیش دوست و فامیل لنگر انداختم . الان هم خونه بابک هستم . تهران اگه یه خوبی داشته باشه اونم اینه که انقدر جا داره که هر چقدر هم بگردی جا کم نیاری . یه ریزه می گم کجاها رفتم

۱. نمایشگاه اله کامپ : با اینکه بچه می گفتن به پای قبلی ها نمی رسید ولی خوب بود .

۲. سالگرد شاملو : جاتون خالی عالی بود . کرج ٬ امام زاده طاهر٬ نزدیک قبر هوشنگ گلشیری و م. آزاد میزبان دوستداران شاملو بود . فضایی صمیمی و حرف هایی بدون ترس . مراسم عالی بود و با اومدن سیمین بهبهانی عالی تر شد .

۳. درکه : شاید واسه کسایی که تهران زندگی می کنن کوه چیز عادی باشه ولی من شیراز زندگی می کنم و اولا شیراز کوه درست و حسابی نداره و دوما میدونید که شیرازی ها به چی معروف هستن که ؟ واسه همین کسی پایه کوه نیست . کوه هم تنهایی حال نمی ده .

۴. پاساژ گردی : اصولا خودم زیاد باهاش حال نمی کنم ولی دوستای تهرانم خوره پاساژ گردی ان

و خیلی جاهای دیگه

پس فردا هم که می ریم رینه ( زیر دماوند ) و احتمالا اگه وقت شد به محل تولدم ( نوشهر ) هم یه سر می زنیم تا رفقای دوران کودکی رو ببینم

ولی خدایش دلم واسه شیراز تنگ شده

نظرات 5 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7.5 دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon age be tabadol link moafeghi mano az in mozoh ba khabar kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

نرگس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ

به به...به سلامتی...خوش اومدی به شهر پردود ما... بابا من یه عمره دارم اینجا زندگی میکنم نمایشگاه اله کامپ که اصلا نرفتم تا حالا سالگرد شاملو رو هم ایضا... درکه کلا فکر کنم دو سه بار پاساژگردی هم که ..ایوای این حرفا چیه خوبیت نداره :)))
خلاصه که تریپ فعالیتت منو کشته...خوش بگذره...

قلمبه جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

کنکور چه کار کردیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نرگس جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

اوهوم...چه کردی با این ماراتون ؟؟

سحر سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.sarzamin_x_party.persianblog.com/

دوست عزیز سلام وبلاگ جالبی داری امیدوارم موفق باشی به من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد