پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

پاتوق

کدام سخت تر است ؟ بیدار کردن کسی که خواب است یا بیدار کردن کسی که خواب می بیند که بیدار است . «سورن کی یر کگارد»

عجب توهمی

۱. پشت یه نیسان گاوی ( ... ) نوشته بود :

انسان محکوم به آزادی است ( ژان پل سارتر )

بعد از این که این نوشته رو دیدم یکی از محفوظاتم رو عوض کردم اونم اینه که :

اول از خدا بترس ٬ دوم از نیسان گاوی .

یه لحظه فکر کردم توی یه آرمانشهرم که راننده های نیسان گاوی هاش همه فیلسوف اند ٬ 

و صدای پر مرغان اساطیر می آید در باد

آخرش هم به مادرم که پیشم نشسته بود گفتم :

عجب توهمی


۲. یه بنده خدایی که اسمش رو یادم نیست گفته بود :

سه نوع دروغ توی دنیا هست

۱. دروغ

۲. دروغ شاخ دار

۳ . آمار

حالا فکرش رو بکنید که این آمار ها رو دولت ایران منتشر کنه .

نرخ تورم ۱۰ درصد !؟

من موندم چه جوری وقتی نرخ افزایش اجاره خونه رو خود رییس جمهور ۲۰ درصد اعلام میکنند و البته واقعیتی که با چشم خودمون می بینیم چیزی حدود ۵۰ درصده و بقیه اقلام هم دست کمی از این نداره نرخ تورم ۱۰ درصد می شه که در چهل سال اخیر بی سابقه بوده .

در همین راستا بودجه عمرانی توسط رییس جمهور ۷۰  درصد اعلام می شه که اقتصاد دان ها می گن که هیچ جای دنیا این عدد از ۳۰ درصد نمی تونه بالاتر بره

در یک ناهماهنگی٬ سازمان ملی آمار از کاهش بیکاری میگه و وزیر کار می گه در طول سال پیش ۳۲۰ هزار نفر از کار هاشون اخراج شده اند و البته نماینده ایلام هم گفته نرخ بیکاری توی ایلام به ۳۵ درصد رسیده ( البته قبل از هماهنگی )

با تمام این اوضاع سازمان مدریت هم خط فقر رو از ۲۴۰۰۰۰تومان به ۲۰۰۰۰۰تومان اعلام کرد . یعنی اوضاع انقدر خوب شده ؟ فکر کنم هیچ کس نمی تونه سر در بیاره با افزایش همون ۱۰ درصد تورم هم که بگیریم چه جوری خط فقر کم شد و رسید به ۲۰۰۰۰۰ تومان .

یه چند وقته بعضی ها به دولت احمدی نژاد مردمی ترین دولت ایران می گن . این در حالیه که احمدی نژاد ۳۲ درصد رای آورده و بنی صدر و خامنه ای و رفسنجانی و خاتمی هیچ کدومشون کمتر از ۴۹ درصد رای نیاورده . چه جوری مردمی ترین دولت شده ؟

نتیجه : عجب توهمی

 


تلوزیون نشون می داد کمک های مردمی به لبنان رو و دل من کباب می شد . یکی همین طور تراول میریخت یکی دیگه طلاهاشو می داد و ... . بابا به خدا دولت به اندازه کافی به لبنان و فلسطین می رسه دیگه شما بیخیال بشید . تمام این سلاح های حزب الله ایرانیه . بابا تو همین کشور خودمون ملت از گرسنگی می میرن . از گرسنگی مردن که بد تر از ترکیدنه . به خدا عرب ها گربه ی کور هستن .
نظرات 6 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com/

درود...
۱. توهم بوده.
۲. آگاهان می گن تورم مثل فنره.هر چی بخوای جلشو بگیری ۱ دفه می پره بالا.به ممودی توهین نکن من دوسش دارم.
۳. یه نصیحت:رو مردم ایران حساب نکن.این لبتاتی ها و فلسطینی ها همونا این که تو ۱ جنگی که بهشون ربطی نداشت اومدن جوونای مارو تیکه پاره کردن.
چیه مد شده آدرس تونو نمی دین؟
شاد و پیروز باشی

نرگس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ق.ظ

عجب توهمی...
اصلا همه ایران غرق اوهام شده...غرق توهمات...غرق خیالات باطل... انگار تو یه دنیای دیگه داریم سیر میکنیم با این اوصاف... داریم به قهقرا میریم جانم...طنابی بباید کشیدن برون (الان حس سعدی وار به من رو اورده شایدم تریپ فردوسی..)
ای بابا... ملت ما اینهمه سرمایه داره و ما بی خبر بودیم...فکر کن هفتاد میلیون جمعیت داریم...نفری هزار تومن میدادن...میشد بعبارتی هفتاد میلیارد تومن(آره؟؟)... با این هفتاد میلیارد تومن چند تا کارتن خواب بی خانمان و بیکار و... رو میشد سر و سامون داد؟؟؟؟

کار بد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ

واقعآ هم عجب موهومی !!!‌
منم این سه تا دروغ شنیده بودم .. تا گفتی اولین گزینه آمار اومد توی ذهنم حالا از کجا منم یادم نیست ...
این نیسان گاوی ها بلانسبت گاوتر از این حرفا هستن ...
راستش باید اول از نیسان گاوی ترسید اگه اگه بازم قابلیت ترس توی وجودت بود می تونی از خدا هم یه خوفی کنی !‌

خاطره دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

خوب برای همینه اینجا کسی محکوم نیست!

اما نرخ تورم: وتقعا عجب توهمی!

کار بد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://karebad.org/

من تا اطلاع ثانوی .اورگ شدم...:) ...
.کام فعلآ‌ تعطیله !

گلبانو جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

آلودگی توهم هم می یاره دیگه:دییییی

قضیه کمک و اینا که همش سیاسیه ...خدایی این عربا گربه کورن رو نشنیده بودم دیگه منو بگو که گربه بارونم اینجا:پی

دکتر شدی یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد